Αυτόν τον καιρό ήμουν και συνεχίζω να είμαι κάπως πιεσμένος χρονικά με αποτέλεσμα να “τρέχω και να μη φθάνω”. Εντάξει ένα κομμάτι του τρεξίματος είναι δημιουργικό, ένα άλλο αφορά το μέλλον μου, ένα τρίτο μου προσφέρει χρήματα οπότε δεν έχω και πολύ δικαίωμα να γκρινιάζω. Το γεγονός δε ότι είμαι και φρεσκο-αποφοιτήσας με κάνει ενδεχομένως...Read More
Search
Text Widget
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod.
Recent Comments