Αν και λίγο (γέλια) καθυστερημένο, το review του τρίτου επεισοδίου της σειράς είναι εδώ. Ζητώ συγνώμη από τους αναγνώστες αλλά σοβαρά προσωπικά προβλήματα δε μου επέτρεψαν να το συντάξω στην ώρα του. Ας μιλήσουμε όμως για τον House. Μετά την αποχώρηση του Wilson, ο Dr. Gregory House φαίνεται να έχασε το μοναδικό του φίλο αλλά...Read More
Search
Text Widget
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod.
Recent Comments